vineri, februarie 11, 2011

Winter Spikes

Acum 2 weekend-uri am fost la munte impreuna cu Vali Porcisteanu, vicecampionul din campionatul National de Raliuri, Vali de la ActionCamera.ro si alti cativa amici. 
Am urcat pe Transfagarasan pana la Cabana Capra si ne-am dat pe zapada - dar nu nu ciolofanu' ca altii, ci cu boardu' si cu mitsubishiu'!. Frumos, cu cauciucuri cu tepi, pe Evo 9, ca la carte...

Am filmat cu multe camere, eu si  Cosmin cu DSLR-uri Canon si pe langa ele am montat multe camere de actiune in diverse locuri pe masina (GoPro, HD170, Contour HD, CamSports, Vio). 

Ce a iesit, vedeti mai jos:






si cateva poze (in premiera pt acest blog, jumatate facute de fratele meu):
foto alex serban

foto cosmin serban

foto cosmin serban

foto cosmin serban

foto cosmin serban

foto cosmin serban

foto cosmin serban

foto alex serban

foto alex serban

foto alex serban

foto alex serban

foto alex serban
si al doilea film, cu snowboard-urile:

si tot de saptamana asta mai puteti vedea:


brb

3 comments :

  1. Adrian spunea...

    Foarte frumos. :)
    Felicitari pentru poze si video. Sunt exceptionale.


    Sper ca te nu superi ca le-am preluat si eu. Am mentionat sursa. :)

  2. rebecca spunea...

    foarte interesant!felicitari!

  3. Ciprian spunea...

    Felicitari!
    Esti unul din oamenii care poate promova România
    give it a try pe ValueROMANIA.ro ;)