miercuri, februarie 16, 2011

paul, percutionist



Un scurt reportaj despre percutionistul Paul Luculescu, realizat cu ocazia premierei spectacolului "Feel The Rhythm - Paul Luculescu Band" (Pitesti, 20 ianuarie 2011)

Eram in cautarea unui subiect pentru a testa o camera si am citit in presa despre Paul si spectacolul lui; l-am sunat, i-am povestit ce vreau sa fac si de acolo lucrurile au mers, de ce "sa nu bat toba", chiar "struna".

Paul Luculescu Band canta la ce multi oameni nici nu si-ar imagina ca se poate: maturi, cratite, masini de scris, bete, capsatoare - in principiu orice face zgomot :), deci daca nu ati avut ocazia sa vedeti acest spectacol eu va garantez ca merita, este ceva inedit si foarte antrenant.
Acest spectacol va mai avea loc, gasiti la paul pe site programul; si sunt sigur ca vor mai urma si alte proiecte interesante, deci stati pe aproape.

Din nou un film la care fratele meu mi-a fost de ajutor cu camera 2, la editarea video si la corectii de sunet.
Imagine si montaj alex serban si cosmin serban

Mai multe despre Paul: paulluculescu.ro

5 comments :

  1. simf spunea...

    ma-nclin, alex!

  2. Geta Sandu spunea...

    Felicitari Alex si Cosmin, tema deposebita, cadre bine alese, sunet bine armonizat.
    Jos plaria baieti!

  3. Daniela spunea...

    Felicitari baieti pentru realizarea profesionista a filmului. Cat despre Paul, pot afirma ca este un baiat deosebit.Am cantat pe scena cu el si pe langa profesionalism,a dat dovada de gentilete si spirit de echipa fata de colegi, atent si cu buna crestere....Bravo voua tuturor !!!!

  4. Calin spunea...

    Salut,
    Frumos lucrat filmul. Ce program de editare ai folosit/folosesti pentru filmele "trase" cu DSLR-urile Canon? Ms.

  5. Raluca spunea...

    felicitari pentru ce ati relizat keep ut the good job!