luni, decembrie 14, 2009

Bradul de Craciun



... un nou reportaj si un soi de provocare; am vrut sa vad ce se poate scoate dintr-un subiect oarecum banal si la indemana oricui; am facut poze pe parcursul mai multor zile pe langa baietii care au lucrat la ridicarea si ornamentarea bradului de Craciun din centrul Pitestiului;
... seria prezinta bradul de la ridicare si fixarea sa, trece prin cateva din etapele impodobirii si pana la bradul aprins, final, asa cum este si acum in oras, in Piata Primariei, langa Teatrul Davila;


... in plus, se poate observa o schimbare estetica si practica la blog: este mai lat si fotografiile sunt mai mari - cred ca sunt puse mai bine in evidenta acum, mai ales cele foarte wide ca cele din seria de mai jos:


... evident, alte foto din Pitesti facute de mine puteti gasi pe ePitesti.ro.















































































































2 comments :

  1. Geta Sandu spunea...

    Nu am avut niciodata timp sa vad cum este impodobit bradul si pentru asta iti multumesc !
    Imi place cum ai abordat unghiurile si cum ai prins detaliile in cadru,de asemenea imi plac imaginile mult mai largi si generoase.
    Felicitari continua !

  2. Anonim spunea...

    invatat o multime