vineri, decembrie 04, 2009

1 Decembrie



... De data aceasta am fotografiat 1 Decembrie in deplasare... tot pe pamant romanesc, dar doar in proportie de 25% - mai exact la Covasna, unde 70% din populatie este de origine maghiara.


... Nu am avut mult timp la dispozitie si nici norocul de a prinde evenimentele in intregime, doar cateva minute sa merg alaturi de multimea care defila si canta cantece patriotice pe strazile orasului Sf. Gheorghe. De asemenea am prins sfarsitul manifestarilor din orasul Covasna, care a sarbatorit 1 Decembrie pe 30 Noiembrie.


... La multi ani celor care mai cred in Romania!














































































































...

2 comments :

  1. Alexandru Zaharia spunea...

    foarte frumoase! cred ca si manifestarea de 1 Dec a fost mai ok decat la Bucuresti, unde lucrurile sunt atat de plicticoase si previzibile...

  2. Adrian spunea...

    Imi plac pozele ca sunt atat de libere. Am reusit si eu sa trag cateva cadre de 1 decembrie la Arcul de triumf in Bucuresti dar cu chin si cu mare inghesuiala. Imi plac in general pozele facute de tine. Daca vrei putem face un link exchange.