joi, mai 21, 2009

bucatarie urbana


... in caz ca nu stiti deja, am lansat impreuna cu prietenii si colegii mei de la epitesti.ro, una din cele mai interesante productii de pe internetul romanesc.
... este vorba despre un show web, o emisiune de bucatarie, dar nu oricum, ci de criza; v-ati prins deci: Bucatarie Urbana de Criza.

... pe langa ideea emisiunii, de a gati sanatos cu costuri cat mai aproape de 0, am vrut sa facem un film care sa arate bine, sa fie montat bine si evident sa fie facut bine;
... pentru cei care cred ca este o simpla gluma, ii anunt ca intr-adevar este o emisiune plina de umor, de gaguri si de secvente originale, dar la ea s-a muncit foarte serios.


... echipa: Silviu Antone - producator; Remus Cirstea - imagine (una din camere), Marian Ionescu website, Mircea Sararescu - PR si Misu Alexandrescu (la episodul 2).
... rolul meu la BU: am filmat (imagine, cealalta camera), am fotografiat, am montat emisiunea, concept grafic, am participat la conturarea scenariului si a conceptului in sine.
... l-am lasat la sfarsit pe bucatarul sef, cel care joaca rolul principal in acest film, Cristi Papusoiu, pe care o sa il vedeti in imaginile de mai jos.

... stati pe aproape pentru episodul 2 care va veni luna viitoare, iar pana atunci gasiti mai jos imagini de la sedinta foto, filmari (episodul 1 si 2) si de la lansarea care a avut loc ieri (20 mai 2009) in CubA, Pitesti.

... comentariile sunt binevenite.




...






































































































galerie foto completa pe bucatarieurbana.ro
puteti sa va abonati si la canalul youtube


4 comments :

  1. hauduiudu spunea...

    Felicitari! A fost chiar o surpriza placuta, pacat ca nu am aflat mai devreme...Am scris despre voi pe blogul meu si am luat o poza de-a ta, am specificat, of course, de unde este luata. Imi cer scuze că nu ţi-am cerut mai intai acordul dar n-am gasit nicio adresa de mail si entuziasmul era mare...Succes pe mai departe!

  2. piticu spunea...

    Buna
    Frumos blog ai
    Daca ai vrea un schimb de link cu blogul meu http://culmi.blogspot.com te rog sa citesti aici http://culmi.blogspot.com/2009/05/ajuta-ne-sa-ne-promovam.html unde am datele cum ma poti trece pe blog si lasa-mi apoi un mesaj pe blog cum ai vrea sa te trec
    O zi buna

  3. Anonim spunea...

    Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

  4. Anonim spunea...

    ceea ce I was privire pentru, multumesc