joi, aprilie 02, 2009

nunta la romani


... m-am gandit mult la acest lucru in ultima vreme si am decis ca a venit momentul sa imi actualizez prezenta pe internet; am deci noutati legate de site-urile mele, dupa cum urmeaza:


... poate ca unii dintre prietenii mei (fotografi sau nu) o sa se mire sau poate nici nu stiau, dar printre preocuparile mele legate de fotoreportaj se afla si fotografia de nunta; nu m-am considerat niciodata si nu am spus niciodata ca sunt “fotograf de nunta” si nici ca “fac poze la nunti”, dar acest lucru mi se intampla din cand in cand; si este genul de provocare care chiar imi place;


... nunta este in viata romanului un moment foarte important si, desi nedreptatit cateodata sau lasat la coada bugetului, rolul fotografului este foarte important;

... am observat ca in ultima vreme este o invazie de informatii si de imagini, inclusiv pe internet despre aceasta parte a afacerii care este “nunta la romani”; de asemenea sunt si foarte multi fotografi sau asa-zisi-fotografi care spun ca sunt profesionisti si ca fac minuni la nunta.


... cel mai mult imi place de cei care spun ca abordeaza nunta in stil fotojurnalistic si isi pun pe site poze cu miri prin parc, pe dupa copaci, cu mirese si buchete desaturate/blurate partial sau “alte efecte speciale”; eu stiu ca cei mai multi oameni nu realizeaza care e diferenta, dar credeti-ma pe cuvant ca acei oameni sunt cel mult fotografi care abordeaza un stil “portretistic” sau in cazurile extreme stilul “kitsch”.


... ei bine, ca sa nu ma intind aici, pentru ca nu este rostul acestui blog, daca va intereseaza cum vad eu fotografia de nunta, vreti sa vedeti si alte pareri sau pur si simplu sunteti curiosi, va invit sa intrati si poate sa va abonati la blogul meu despre nunti: alexserban.ro/nunti/blog


... de asemenea, am reusit in cele din urma sa pun la punct o noua versiune a site-ului meu personal: 3puncte.ro; asa cum spune si titlul lui, este un site la limita dintre un portofoliu si o carte de vizita digitala = asta pentru ca de fapt sunt cateva cuvinte despre mine, date de contact si ceva linkuri la cateva lucrari din ultima vreme: fotografie, film, design, webdesign, etc...


... revenind la fotografia de nunta, asa de pofta, postez mai jos cateva imagini, tipice pentru nunta la romani; o galerie mai mare, alaturi de mai multe vorbe, pareri si un blog pe alexserban.ro/nunti