sâmbătă, aprilie 19, 2008

Sincron

... mi-am promis ca, daca tot nu am pus nimic pe blog in ultimele saptamani, sa vin cu o poveste sau cu ceva deosebit si interesant; dar cum in Pitesti evenimentele interesante sunt rare si in alta parte nu am ajuns, se pare ca asteptarea a fost destul de lunga.

... iata insa ca a venit si ziua in care pot sa laud un eveniment local si sa zic ca mi-a placut, a fost fain si interesant... plus ca s-ar putea sa intre in Cartea Recordurilor.

... ca sa nu va mai tin in suspans, este vorba de un eveniment de masa, gandit de antrenorul de dans sportiv Alfred Schieb (Freddy) si sprijinit de Centrul Cultural, Primaria Pitesti si Inspectoratul Scolar Arges, la care au participat 5300 de copii (numerotati) dansand in sincron pe melodia Mister Originality a trupei Simplu.
... evenimentul s-a desfasurat vineri 18.04.2008, in centrul Pitestiului, in fata Primariei, intre Teatrul Al. Davila si Magazinul Trivale, la orele 16:00 si se asteapta decizia in cateva saptamani pentru a intra in Cartea Recordurilor.

... in cifre: ora 16, 5300 de copii, 2000 de curiosi, 36 de boxe, 300 de metri de cablu, 5 camere video, mii de aplauze.
... in imagini: videoclipul si melodia celor de la Simplu si pozele mele:


PS: tot ieri s-a deschis si Simfonia Lalelelor, editia 31; am fost, am facut poze, nu m-a impresionat in mod prea placut, ma mai gandesc daca public imaginile...









































































1 comments :

  1. Mihaela spunea...

    ha...s-a spart gasca...deci e super tare chestia asta dar pana la urma se aud zvonuri ca ne-am desincronizat si din pacate n-am intrat in cartea recorurilor