joi, februarie 14, 2008

lupta

... dupa o perioada foarte agitata si plina de evenimente, mi-am facut timp sa mai public cateva imagini noi pe blogul foto (adica aici).

... am facut poze pentru diverse lucruri si pentru diverse persoane in ultimele luni (de la depuneri de coroane, obiecte de patrimoniu sau evenimente locale pana la foto pentru site-uri sau pliante) dar aproape nimic, cum s-ar zice, pentru sufletul meu. pe de o parte e bine ca am avut de lucru, pe de alta nu este...

... m-am apucat sa lucrez la site-ul meu personal (am o versiune alpha) si am hotarat sa incerc sa public imagini cat mai des si aici; si sa incerc sa merg pe aceeasi idee ca la inceput - si anume serii fotografice, imagini pe o tema comuna (desi ma tenteaza din anumite puncte de vedere si conceptul foarte la moda acum de "o poza pe zi").

... m-am gandit ce imagini sa aleg si am fost oarecum influentat de premiile World Press Photo, fotografii foarte misto, dar si un pic mirat de faptul ca parca nu se mai dau mari premii daca nu sunt imagini cu razboi, violenta, drame sau tragedii (ma refer la foto de presa).

... asadar o serie de anul trecut, cu niste baieti de treaba care se joaca, cat se poate de serios, de-a razboiul... in padure :)