joi, iulie 05, 2007

nocturne

... a trecut ceva timp de cand nu am postat imagini pe blog
... a fost o luna destul de agitata si desi am facut ceva poze nu am apucat nici sa le triez macar - si nu sunt cele de mai jos :P
... am facut fotografii pentru monografia comunei Leordeni dar nu cred ca si-ar gasi locul pe blog din mai multe motive...

... oricum, cel mai important lucru este ca nu mai sunt student, sunt absolvent de studii superioare, ba mai mult sunt licentiat in jurnalism - am sustinut saptamana aceasta lucrarea cu titlul "Fotojurnalismul - de la analog la digital" o lucrare in care am vorbit despre istoria fotografiei de presa si despre noile tendinte - punand accent pe noua platforma media: internet-blog (imprevizibil nu?)

... in rest, nu stiu... caldura mare, multe proiecte si planuri, saptamana viitoare sper sa imi iau scule foto noi si sa fac si sa public mai multe fotografii




































































































...

4 comments :

  1. Danny spunea...

    Bine domne, imi plac la nebunie fulgerele, Le-ai prins fain, desi cea cu un singur fulger e mai clara imi place ansamblul la cea mai de departe.
    Spor in continuare.

  2. dodo spunea...

    Faine, subscriu la faza cu fulgerul desi e foarte frumoasa si cea cu palatul regal. tine-o tot asa ca se anunta lucruri faine.Bafta

  3. Marian spunea...

    BRAVO !

  4. Larisa spunea...

    sincer mi se pare cea mai reusita chestie de pe blog pana acum. e fff tare. felicitari
    ai facut pitestiul sa arate mai bine noaptea dekt in realitate:))
    p bune
    felicitari!!