luni, iunie 11, 2007

euromall


... mare eveniment monden in Pitesti - spre placerea celor mai multi localnici un nou loc unde sa iti cheltuiesti banii pe etichete cu care sa te dai mare...
... o cladire mare, lunga, inalta si luminoasa, cu magazine care mai-de-care mai scumpe si cu marci mai trendy... oricum nu genul de loc in care ma simt in largul meu
... in schimb in jumatatea de ora petrecuta la Euromall am furat cateva cadre ... spre norocul meu ca oricum nu am mai pus nimic pe blog de ceva vreme
... ma abtin de la alte comentarii si fiecare o sa inteleaga ce vrea din poze (asta daca nu cumva s-a convins cu ochii lui pana acum)


PS1: am exprimat simple pareri neavizate; nu am nici o intentie sa te fac reclama sau antireclama... pentru mine este un alt experiment de fotoreportaj!
PS2: stie cineva cotele la pariurile gen: cand da faliment? cand il inunda Argesul? sau cand cade prima masina din autostrada prin acoperis?













































































































5 comments :

  1. Cante spunea...

    Felicitari! Ai surprins 'brainwashu'. Traiasca cafeneaua mea...

  2. Lucian spunea...

    Mda!

    Dupa parerea mea ar fi bun de teren de paint-ball...

    Oricum asteptam cu infrigurare MoviePlex-ul!!! Deocamdata a fost inundat subsolul (unde se va afla cinematograful)! Traiasca igrasia! :D

    Tari pozele, dar parca mai misto sunt stop-cadrele naturale si citadine...

  3. Beldy spunea...

    E mai frumos in poze decat in realitate.

  4. marian spunea...

    Tu te abtii de la comentarii...eu nu ma abtin insa : este un mare FIS!

  5. Grasshopper spunea...

    Dragut, putin cam gol, insa... sau ai cautat special locuri mai putin circulate :p?

    Intrebare intrebatoare: daca acele magazine nu prea au si clienti interesati sa dea multi bani pe branduri, asta inseamna ca personalul comercial e saritor, competent, antent?....