marți, august 01, 2006

film 1...


... ehee, de data asta am altceva de pus aici :P
... de data asta nu mai sunt "digital", ci am o mica serie de poze facute cu un aparat cu film :)

... este vorba de un aparat foto profesional, SLR, un Praktica PLC 3, cu lentile Zeiss Pancolar 1.8/50, vechi de aproape 25 de ani - si dupa parerea mea inca o "jucarie" de toata cinstea
... pentru mine a fost sincer prima oara cand am lucrat, sa zicem, cu "o scula" adevarata (desi cu cel mai iefin film - un Konica ISO 100 - dar bun pentru un incepator), si pot sa spun ca mi-a placut la nebunie :)

... focus manual, expunere manuala, totul la mana mea (si la ochiul meu, bineinteles)
... prostia incepatorului (adica a mea) a fost ca m-am incapatanat sa folosesc un filtru portocaliu, si ca urmare toate fotografiile au iesit galbene, si multe din ele arse

... eu insa sunt destul de multumit pentru prima oara, am selectat cateva si am corectat un pic contrastele, dar le-am lasat cu tenta de galbui, care pana la urma poate fi si interesanta :P
... si, cu promisiunea ca voi mai pune aici si alte "ispravi" pe film, iata ce a iesit de data asta:

PS: de remarcat poate la prima poate ce inseamna diafragma 22 si soarele in fata si ceea ce mie mi-a placut cel mai mult - focusul pe inel!























































...

4 comments :

  1. LucK spunea...

    Placut ochiului !!!

  2. LucK spunea...

    Bis-bis-bis !!! ;))

  3. Silviana Prioteasa spunea...

    acu' eu nu insist sa te trezesti atat de devreme ca sa prinzi rasaritul, dar daca tot te-ai oferit.... :)

    eu fac bine... m-am intors in Beograd... si ma bucur de imaginile de-acasa....

    asa glbene cum sunt, imi amintesc de zilele toride de vara... anotimpul meu preferat

  4. Anonim spunea...

    Mi-a placut panorama cu Astra Sibiu, morile si Clujul noaptea.Continua.
    Tata